u bent hier: Homepage Nieuws Zorg aan huidige en nieuwe cliënten HDI gaat door op afstand

Zorg aan huidige en nieuwe cliënten HDI gaat door op afstand

Gezien de ontwikkelingen rondom het coronavirus hebben we ook bij het HDI maatregelen moeten treffen. Afspraken worden omgezet in een telefonische afspraak of afspraak via beeldbellen. Aanmelden voor zorg blijft ook mogelijk. We vinden het belangrijk dat onze zorg aan cliënten gewoon doorgaat.

De veiligheid en gezondheid van onze cliënten en collega’s staan voorop. Daarom hebben we besloten om voorlopig geen cliënten en andere bezoekers meer te ontvangen op al onze locaties. Afspraken gaan gewoon door zoals gepland, maar worden omgezet naar een telefonisch afspraak of afspraak via beeldbellen. Als cliënt ontvang je hierover informatie van je therapeut bij het HDI.

Ontwikkelingen

De behandelingen bij het HDI vinden op afstand plaats zolang dit nodig is. We houden de situatie goed in de gaten en volgen hierbij de aanbevelingen van het RIVM. Zodra afspraken weer op locatie kunnen plaatsvinden, informeren we cliënten hierover.

Beeldbellen

Beeldbellen is een veilige manier om online contact te hebben met een therapeut. Alle therapeuten van het HDI kunnen beeldbellen. Cliënten ontvangen vóór de geplande afspraak een e-mail van hun therapeut met instructies. Als beeldbellen niet mogelijk is, is de afspraak telefonisch (zonder beeld).

Vragen?

Met vragen over de installatie van Karify kun je terecht bij de Helpdesk van Karify via helpdesk@karify.com of 085 – 486 4200.
Heb je andere vragen? Neem contact op met ons secretariaat. Zij helpen je graag verder.

Zo beoordelen cliënten onze zorg.

Bekijk hier de volledige resultaten uit ons tevredenheidsonderzoek. Onze zorg ook beoordelen? Dat kan op Zorgkaart Nederland.

Tevredenheid

Afname stemmingsklachten

Beveelt ons aan