u bent hier: Homepage Klachtenregeling

Klachten en geschillen

Wij proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat je ontevreden bent. Over hoe je te woord bent gestaan, over de werkwijze of over je behandeling of behandelaar. Bespreek dit met je therapeut of, als je dat niet wilt, met de teamleider patiëntenzorg van de locatie waar jij zorg ontvangt.

Interne klachtenfunctionaris

Kom je er niet uit met de teamleider patiëntenzorg van de locatie waar jij zorg ontvangt? Neem dan contact op met Martine van der Goot, zij is onze directeur zorg en onze interne klachtenfunctionaris. Zij kan samen met je kijken wat er precies aan de hand is en wat een mogelijke oplossing zou zijn. Je kunt haar per e-mail of telefonisch bereiken.

Externe klachtenfunctionaris

Je kunt ook contact opnemen met Karin Somhorst. Zij is onze onafhankelijke, externe klachtenfunctionaris voor alle locaties. Zij kan samen met je kijken wat er precies aan de hand is en wat een mogelijke oplossing zou zijn. Je kunt haar per e-mail of telefonisch bereiken.

Blije smiley, neutrale smiley en boze smiley.

Geschil starten

Als je er met de externe klachtenfunctionaris niet uitkomt, is er sprake van een geschil. Je kunt dan terecht bij De Geschillencommissie.