u bent hier: Homepage Klachtenregeling

Klachten en geschillen

Wij proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat je ontevreden bent. Over hoe je te woord bent gestaan, over de werkwijze of over je behandeling of behandelaar. Bespreek dit met je therapeut of, als je dat niet wilt, met de teamleider patiëntenzorg van de locatie waar jij zorg ontvangt.

Medewerker avatar

Klachtenfunctionaris

Je kunt ook contact opnemen met Karin Somhorst. Zij is onze onafhankelijke, externe klachtenfunctionaris voor alle locaties. Zij kan samen met je kijken wat er precies aan de hand is en wat een mogelijke oplossing zou zijn. Je kunt haar per e-mail of telefonisch bereiken.

Geschillenregeling

Als je er met de externe klachtenfunctionaris niet uitkomt, is er sprake van een geschil. Je kunt dan terecht bij De Geschillencommissie.

Blije smiley, neutrale smiley en boze smiley.

Zo beoordelen cliënten onze zorg.

Bekijk hier de volledige resultaten uit ons tevredenheidsonderzoek. Onze zorg ook beoordelen? Dat kan op Zorgkaart Nederland.

Tevredenheid

Afname stemmingsklachten

Zou ons aanbevelen