Op tijd afzeggen, geeft ruimte aan een andere cliënt
Hoe vroeger een afspraak wordt afgezegd, hoe groter de kans dat wij een andere cliënt kunnen inplannen. Dus je helpt een lotgenoot ermee!
Afspraak omzetten naar online
Kun je niet naar ons toe komen, maar kun je wel op de afgesproken datum en tijd? Laat dit weten aan ons secretariaat. Zij zetten je afspraak dan om naar een online afspraak of belafspraak. Dit is voor je behandelaar veel prettiger dan afzeggen, omdat er dan geen gat ontstaat in zijn of haar agenda en wij de gebruikelijke vergoeding ontvangen van de zorgverzekeraar.
Bespaar jezelf en ons kosten
Als je een afspraak later dan twee werkdagen van tevoren afzegt, brengen wij hiervoor €75,- in rekening. Deze kosten kun je niet declareren bij je zorgverzekeraar. Dit bedrag staat niet in verhouding tot wat een afgezegd consult ons kost. Wij ontvangen namelijk van de zorgverzekeraar geen vergoeding voor het gemiste uur en moeten wél de behandelaar betalen. Bij meerdere afzeggingen heeft dit voor ons grote gevolgen.
Neem contact op
Een afspraak omzetten of afzeggen? Neem contact met ons op via 030 252 40 20 of info@hdi.nl. Wij hebben één secretariaat voor onze vier vestigingen, dus onderstaande contactgegevens gelden voor al onze locaties. Ons secretariaat is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 12.00 en van 13-17 uur.